Câriye Kıyafetiyle Gezen Hür İslam Kadınları
Milli Gazete-Köşe Yazıları
- 10 Aralık 2018
İslam kültüründe hür mü’mine kadınlarla, cariyelerin
kıyafetlerinin değişik olduğu konusu vardır. Hür kadınlar Şeriatın emri gereğince örtünürler, cariyeler onlara nispetle açık gezer veya gezebilir.
Zamanımızda kölelik teorik olarak hukuken kalkmıştır ama büsbütün kalkmamıştır. Hür sanılan erkeklerin ve hür sayılan kadınların nicesi gizli köle durumundadır.
ile KDV’li, fişli, vergili, polis korumalı hijyenik (!) seks köleliği yapan kadınlar hukuken hürdür ama gerçekte hür müdür? Onlar maalesef bir tür köledir. Çok kötü ve iğrenç bir kölelik. Kadın haklarından bahs ederken mangalda kül bırakmayan Feministlerin bu köleliği görmezlikten gelmelerine ne demeli…
Köleliğin çeşitleri vardır. İçki köleliği… Kumar köleliği… Sapık ideolojilerin, hurafelerin köleliği… Delicesine tıkınma köleliği… İsraf ve gösteriş köleliği… Lüks köleliği… Marka köleliği…
Beyni yıkanarak robot ve zombi haline getirilen kimse köle statüsüne düşmüş olmaz mı? Fahişelik yapmıyor ama gençliğini, güzelliğini, şuhluğunu teşhir ederek para kazanıyor. Hür müdür, köle mi?
Kendi iradeleriyle açılıp saçılan, göğüslerinin yarısı, bazen yarısından fazlası görünen, erkekleri tahrik eden, seks fitne ve fesatlarına sebebiyet verecek şekilde çıplak dekolte kıyafetlere bürünen, bu uygunsuz halleriyle, dolaylı şekilde bazı azgınlara bize tecavüz edin davetiyesi çıkartan hür kadınlar, aslında köledir de farkında değiller.
İslamın Kur’ana, Sünnete, icmaya dayanan kendi ölçüleri, normları, temel değerleri vardır.
İslam cinsiyet, seks konusunda iffeti esas almıştır. Nikâh dışı sekse izin vermez. İslam kesinlikle zinaya hoşgörü ile bakmaz. Zina suç ve günah değildir, zinaya ceza verilemez diyen bir kimse İslamdan çıkmış olur.
Zinanın suç olduğu Kur’an, Sünnet ve icma ile sabittir.
Evli olan veya başlarından evlilik geçmiş olan kadın ve erkekler zina yaparlar ve bu suçları şer’î ölçülerle sabit olursa idam edilirler.
İslamda recm cezası=haddi yoktur diyen reformcu ve modernist, Muhammed Mustafa sallallahu aleyhi ve sellemi tekzib ve inkar etmiş olur. Çünü Efendimizin, zina ettiğini ikrar ve itiraf eden bir kimseyi idam ettirdiği açıkça bilinmektedir.
Başkalarının anasına, karısına, bacısına, kızına kötü gözle bakan, onlara göz ile tecavüz eden, dil ile sarkıntılık eden bir Müslüman; aynı kötü şeylerin kendi anasına, karısına, bacısına, kızına yapılmasını dolaylı şekilde istemiş olur.
Tesettür her medeniyette (Dünyada on küsur ayrı medeniyet vardır), her dinde vardır. Tesettür medeniyettir, açıklık ve çıplaklık bedeviyettir.
Bir toplum şehvetlerinin kölesi olursa yıkılmaya mahkumdur.
Bu devirde taş devri kültürünü yaşayan bazı marjinal aborjinler dışında çırılçıplak gezen hiçbir kavim yoktur.
Şeriattaki tesettürü bir tür kölelik olarak gören ve kabul edenler büyük bir sapıklık içindedir.
Şeriat kadına değer verir, çıplaklık ise kadını değersizleştirir alçaltır.
Tesettürün kültür, sanat ve estetik bakımından ne olduğunu anlamak isteyenler Yakup Kadri’nin “Çarşafa ve Peçeye Dair” başlıklı nefis edebî yazısını dikkatle okumalıdır. O bu yazısını dinî duygularla kaleme almamış, çarşaf ve peçeye estetik açıdan bakmıştır.
Müslümanlar, buluğa eren bütün kız çocuklarını tesettüre sokmakla mükelleftir.
Anası kapalı, gelinlik kızı açık… Böyle çelişki olmaz…
Sadece başını örtmekle İslam tesettürü olmaz. Hem başını örtecek, hem de kılık kıyafeti erkeklerin dikkatini çeken, şehvetlerini kamçılayan şekilde olmayacak.
İki türlü başı örtülülük vardır. Şer’î tesettür… Şeytanî tesettür.
Muhterem açık Müslüman hanımlara câriye kıyafetiyle gezmemelerini tavsiye ederim.
Başını örten hanımlara da, Şeriata uygun şekilde örtünmelerini öğütlerim. Şeytanî tesettür de bir tür köleliktir.
Soru 1: Sadaka nedir?
Cevap: Sadaka Allah yolunda farz, sünnet, nafile olarak mal ve parayla mali ibadet yapmaktır.
Soru 2: Zekât bir sadaka mıdır?
Cevap: Evet bir sadakadır.
Soru 3: Sokaktaki profesyonel dilenciye elli kuruş, bir lira vermek sadaka mıdır?
Cevap: Bu harcamanın sadaka olduğunu zannetmiyorum. Dilenci profesyonel olmaz, gerçekten fakr u zaruret içinde olursa sadaka sayılabilir.
Soru 4: Zekât, göstererek açık olarak verilebilir mi?
Cevap: Fıkıh kitapları verilebileceğini yazıyor. Lakin nefsine pay çıkaracak, benliği için reklâm olacak şekilde verilmemelidir.
Soru 5: Nafile sadakalar nasıl verilir?
Cevap: Sağ elinin verdiğini sol eli görmeyecek şekilde gizli verilir.
Soru 6: Sırf Allah rızası için ihlâsla yapılmayan sadakaların kıymeti var mıdır?
Cevap: Sahih-i Müslim’de, insanlar kendisi için ne hayırsever zenginmiş desin diye hayır hasenat yapan zenginin yüz üstü sürüklenerek Cehennem’e atıldığı bildirilmiştir.
Soru 7: En küçük sadaka nedir?
Cevap: Sadece bir hurması olan kimsenin bunun yarısını bir kardeşine yedirmesidir.
Soru 8: En ucuz ve kolay sadaka nedir?
Cevap: Din kardeşinin yüzüne gülmen, tebessüm etmendir.
Soru 9: Zekât nedir?
Cevap: Malın kiridir. Zekât veren malını temizlemiş olur.
Soru 10: Derneklere, vakıflara, tarikatlere, cemaatlere, cemiyetlere zekât verilir mi?
Cevap: Kur’ana, Sünnete, Şeriata, fıkha göre verilmez. Zekatın Kur’anda zikredilen sekiz sınıftan (bunların bazıları zamanımızda yoktur) birine mensup Müslümana temlik suretiyle verilmesi lazımdır.
Soru 11: Zekât parasıyla cami yapılır mı?
Cevap: Yapılmaz.
Soru 12: Muhtaç zimmî vatandaşlarımıza nasıl yardım edeceğiz?
Cevap: Zekât dışındaki sadakalarımız ve yardımlarımızla.
Soru 13: Hakkı olmadığı halde zekât toplayanların durumu nedir?
Cevap: Son derece kötüdür.
Soru 14: Müslüman bir toplum zekâtını vermezse ne olur?
Cevap: Üzerlerine azap inmesinden korkulur.
Soru 15: Zekâtlarını Kur’ana, Sünnete, Şeriata, fıkha uygun olarak vermeyenler, zekat borcundan kurtulur mu?
Cevap: Kurtulmaz Yeniden usulüne uygun şekilde vermeleri gerekir.
Soru 16: Resulullahın (Salat ve selam olsun ona) birinci halifesi Hazret-i Ebubekir, biz namaz kılarız ama zekat vermeyiz diyen Arap kabilelerine ne yaptı?
Cevap: Onlarla savaştı.
Soru 17: Dini bir cemaat zekât topluyor, bu paralar cemaatin havuzuna=bütçesine konuyor. Bu paralarla boya badana, tamirat, kışın kalorifer, yazın klima, seyahat masrafları, otel masrafları, yemek masrafları, helaların tamiri yapılıyor. Böyle bir şey helal ve caiz olur mu?
Cevap: Fıkha, ahlaka, vicdana göre olmaz.
Soru 18: Zekât almaya hakkı olmayan bir Müslüman, zekât alırsa ne olur?
Cevap: Büyük günah işlemiş, hak sahibi fakirlerin haklarını yemiş olur.
Soru 19: Zekât öncelikle kimlerin hakkıdır?
Cevap: Müslüman fakirlerin ve Müslüman miskinlerin hakkıdır.
Soru 20: Sülale-i Tahire mensupları zekât alabilirler mi?
Cevap: Alamazlar. İslam devleti onlara bütçesinden ödenek ayırır.
Soru 21: Zekât nasıl verilir?
Cevap: Temlik suretiyle verilir.
Soru 22: Sen bu soru cevaplarla fakihlik ve müftülük taslamış olmuyor musun?
Cevap: Bunlar fetva değildir, Ehl-i Sünnetin fıkıh kitaplarında yazılı olan bilgilerdir.
Soru 23: Reformcu, modernist, mezhepsiz, bidatçi, Mutezile mezhebine mensup, bozuk kişilerin zekât konusunda fetva ve ruhsatlarına itibar edilir mi?
Cevap: Kesinlikle itibar edilmez. 12.05.2013